PREÁMBULO
O que temos que tér en conta un xeito global é o carácter desta zona portuaria , englobada dentro de un enorme espazo de traballo.
Todos sabemos que un espazo de traballo case sempre non se rixe polas normas públicas habituais, senón que elabora as suas propias normas e normativas, que bén pódense transigir ou alterar según a conveniencia do traballador ou da empresa, con ánimo de buscar mayor rentabilidade e cumplir os obxetivos empresariais : dende a de buscar atalllos para aforrar tempo e diñeiro, ate o clásico dito de traballar máis no menor tempo posible.
Así temos pois unhas normas de comportamento vial creada específicamente polos traballadores dese espazo de traballo que é o Porto de A Coruña.
Porque si se cumplen os obxetivos empresarias (cada día máis precarios, competitivos e voraces), non se respectan as normas viais públicas.
En este ambente de traballo, ollamos un colectivo de traballadores as veces pouco formado en prevención de riscos y en saúde laboral que sigue ó pé da letra os ditos clásicos mencionados antes.
Moitos dos traballadores dese campo de traballo está conducindo un medio de locomoción, sen decatarse das normas oficiais de circulación e as clásicas normas de prevención de riscos laborais, dándolle trato preferente e total ós seus cometidos e a doctrina empresarial empregada no parágrafo anterior.
Ningún comentario:
Publicar un comentario